احکام مربوط به دستمزد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع در تشریح جزئیات جلسه پیش از ظهر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، گفت: کمیسیون در جلسه صبح امروز خود به موضوع احکام و تبصره‌های لایحه بودجه مانند حقوق و دستمزد و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مبلغی که دولت در لایحه دیده است، پرداخت.

وی با بیان اینکه در این جلسه در رابطه با مطالبات گندمکاران در بودجه مذاکراتی شد، ادامه داد: همچنین در این جلسه درباره پیش بینی مطالبات گندمکاران در سال آینده بحث شد.

زارع بیان کرد: احکام و تبصره‌های مربوط به حوزه سلامت، مسکن و حمل و نقل در بودجه به صورت جزئی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه در رابطه با میزان مالیات تولید و مستمری مستمری بگیران کمیته امداد، بهزیستی و خانواده شهدا بحث شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ ادامه داد: مباحث مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و مباحث مربوط به ناترازی انرژی هم بررسی شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه حاضر و گزارشی به نمایندگان ارائه داد.

وی گفت: کمیسیون تلفیق در نوبت عصر امروز درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ تصمیم‌گیری خواهد کرد و چه کلیات لایحه بودجه مورد موافقت نمایندگان و چه مورد مخالفت آنان قرار گیرد، کمیسیون گزارش فعالیت‌های خود را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد کرد تا کلیات بودجه فردا، با حضور رئیس جمهور در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهنگی بازنشسته IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    1 0
    سازمان برنامه وبودجه لطفا شفاف سازی کند. باتوجه به اعلام ها که میانگین پرداخت دومیلیون تومن هست اکثریت بازنشستگان کشوری فرهنگیان هستندکه بیش از نود درصدشان خیلی کمتر از دومیلیون دریافت کرده اندبرفرض اگر دومیلیون هم حساب کنیم باتوجه به یک میلیون هفتصدهزار بازنشسته مجموع پرداختی ها دریکسال نزدیک چهل همت خواهدبود .بنابراین نظریه قبل اجرا ی بازنشستگان وکارشناسان فنی که گفته می شد افزایش ها رقمی بین چهار تا پنج میلیون خواهدبود صحیح بوده ،حالا این چهل همت باقی مانده کام چه کسانی غیر بازنشستگان را شیربن کرده خداعالم هست .لطفا جواب:
  • ناصر IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آیا تفاوت حقوق من بازنشسته سال ۹۲ با ۳۸ سال سابقه کار با پست کارشناس ارشد برق با هم ردیف من در شرایط فعلی ۲.۵ میلیون است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس